موزیک دانلود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آزاد به نام مرد رویاها

 

Download New Music By Azad Called Marde Royaha

 

دانلود آهنگ جدید آزاد بنام مرد رویاها

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید آزاد بنام مرد رویاها

 

من تو رو دوست دارم تو همه دنیامی تو همون تصویر توی رویاهامی

من تو رو دوست دارم نمیشه اینو انکار کرد این روزا رو باید همیشه تکرار کرد

دوست دارم با تو بگم از احساسم با تو من می تونم خودمو بشناسم

شده حتی یکبار تو منو تایید کن تو با حرفات عشقو توی من تشدید کن

 

همه حرفای تو روی من تاصیر داشت حالا معلوم شد خواب من تعبیر داشت

تو وجودم تو بهترین احساسی مرد رویاهاتو تو باید بشناسی

نمیشه تعریف کرد مرز خوبی هاتو همیشه جذابه زندگی با تو

دوست دارم با تو بگم از احساسم با تو من می تونم خودمو بشناسم

شده حتی یکبار تو منو تایید کن تو با حرفات عشقو توی من تشدید کن

دوست دارم با تو بگم از احساسم با تو من می تونم خودمو بشناسم

شده حتی یکبار تو منو تایید کن تو با حرفات عشقو توی من تشدید کن

 

دانلود آهنگ جدید آزاد به نام مرد رویاها

دانلود با کیفیت 128



سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی