موزیک دانلود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام آه نکش با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : سهیل حسینی آهنگ : حامد همایون  تنظیم‌ : سامان امامی تار : میلاد درخشانی

  گیتار : سامان امامی میکس و مستر:  محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام آه نکش

Download New Musc Hamed HomayounAah Nakesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام آه نکش

متن آهنگ حامد همایون بنام آه نکش

آه نکش آه نکش خوب من
پنجره بر ماه نکش خوب من
پنجره ی بسته مرا می‌کشد
خنجرِ تا دسته مرا می‌کشد
ناز نکن ناز نکن نازنین
حادثه آغاز نکن نازنین
حادثه ها بوی جنون می‌دهد
قصه ی ما مزه ی خون می‌دهد
عشقِ میان من و تو تازه بود
دست من و  دست تو اندازه بود
عشقِ میان من و تو تازه بود
دست من و  دست تو اندازه بود
هر چه میان من و تو دور شد
عشق مردد شد و مجبور شد
دور شدی کور شدی سوختی
چشم به رویای خودت دوختی
شعر من از دست تو دیوانه شد
خانه فرو ریخت و ویرانه شد
عشقِ میان من و تو تازه بود
دست من و  دست تو اندازه بود
عشقِ میان من و تو تازه بود
دست من و  دست تو اندازه بود

 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش



کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی