موزیک دانلود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شیدایی از حامد همایون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام شیدایی

Download Ahange Jadid Hamed Homayoun – Sheydaei

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام شیدایی Hamed Homayoun Sheydaei

دانلود آهنگ شیدایی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ شیدایی حامد همایون

ای جان قلب منه عاشق آشفته مرنجان

ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان

ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم

تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان

دلبرو جان جان جان جان جان جان

متربا وای وای وای وای وای وای وای

های من هی هی هی هی هی هی

هوی من های های های های های های

+++++++

یا رب به سمت من یارم روانه کن صبرم به سر رسیده

با من بگو بگو از راض قلب او رنگ از رخم پریده

وای از شبی که بی یادش سحر شود هرگز چنین نباشد

با تار گیسویش دامی به وسعتم بر قامتم تنیده

دلبرو جان جان جان جان جان جان

متربا وای وای وای وای وای وای وای

های من هی هی هی هی هی هی

هوی من های های های های های های

+++++++

ای جان قلب منه عاشق آشفته مرنجان

ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان

ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم

تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان

دلبرو جان جان جان جان جان جان

متربا وای وای وای وای وای وای وای

های من هی هی هی هی هی هی

هوی من های های های های های های

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون بنام شیدایی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام شیدایی


لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود باکس
دانلود آهنگ با کیفیت


فال روزانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی