موزیک دانلود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام دنیا رو با تو دوست دارم

 

Download New Music By Shahab Ramezan Called Donyaro Ba To Doost Daram

 

دانلود آهنگ های جدید شهاب رمضان

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید شهاب رمضان بنام دنیا رو با تو دوست دارم

 

از آسمون روی زمین افتادی یه عمر عاشقی رو یادم دادی
درد دلامو از چشام فهمیدی همیشه بوی گل مریم میدی

وقتی که میخندی همه چی خوبه
حتی روزای خیس و ابری خوبه
وقتی که غمگینی دلم میگیره از غم تو دنیارو غم میگیره

دنیارو با تو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم
بازم برام قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم

کنار تو قد یه اقیانوسم بدون تو دق میکنم می پوسم
خدا تورو به دنیا ثابت کرده وقتی بهشتشو به نامت کرده

ببخش اگه یه وقتایی جا موندم اگه دل نازکتو رنجوندم
ببخش اگه نگاهتو رد کردم دلت شکست به خودم بد کردم

دنیارو با تو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم
بازم برام قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام دنیا رو با تو دوست دارم

دانلود با کیفیت 128


دکوراسیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی